ellenochblerina

Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

Andra januari. //Ellen

Av ellenochblerina - 2 januari 2014 11:49

Idag är det är bara 12 dagar kvar tills jag fyller år höhö. Jag längtar faktiskt.

NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER.
Nä.. Fan vad jag hatar folk som skriver så. Även fast det är sant så låter det bara... Jag vet inte jag stör mig bara. Och jag stör mig verkligen på allt och alla, och jag överdriver verkligen inte. Om du går på min skola eller nått sånt så lovar jag dig att jag har stört mig på dig haha.
Men det ändå sant somsagt. Men jag tycker det känns läskigt att det verkligen inte är bestämt vad som ska hända, och att det är en själv som bestämmer vad som ska hända och inte hända. Haha jag tycker verkligen det känns jätteläskigt...


Hoppas iallafall att ni hade en lika bra nyårsafton som jag hade. Jag var hos min syster på dagen och sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till dom vi skulle fira nyår hos. Först var det skittråkigt, men sen bara släppte det och jag har typ inte skrattat så mycket under hela 2013. Så det var verkligen jättekul.
Jag skulle sova hemma hos min mormor och morfar, eftersom dom bor jättenära dom vi var hos, så när klockan var fyra på natten och vi hade råkat sätta eld på en buske och blev jagade av nån läskig jävel så bestämde jag mig för att jag skulle gå till dom och sova. Och jag luktade jättemycket brandrök också haha. Men det var jätteroligt iallafall.

Idag kommer mina kusiner hit! Så det blir jättekul det också, det är det alltid. Men dom kommer om typ en halvtimme och jag vaknade nyss, så jag måste fixa med lite saker.

Ha en jättebra dag! Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellenochblerina - 28 januari 2014 20:23


Hello everybody. Nu kommer jag börja blogga igen. Som ni kanske har märkt så jag vi inte skrivit något ordentligt inlägg på några veckor. Men jag hade tänkt att börja iallafall. Bler var inte lika sugen på det haha.. Men jag kör på! Hon kanske kom...

Av ellenochblerina - 19 januari 2014 02:36

- Fyra frågor om förhållanden är du singel? - ja tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej hur många har du varit kär i? - 2 kanske.. - Tio frågor om dig själv namn? - ellen när fyller du år? - 14 januari några piercingar? - nej vad ...

Av ellenochblerina - 14 januari 2014 21:35

Fan vad töntig rubrik... Jaja. JAG FYLLER ÅR IDAAAAG. Älskar att fylla år när man går i skolan. Uppmärksamhet vet niiii. Skojar... Har iallafall haft en jättebra dag. Min klass är världens bästa på riktigt. Asså åh. Äldst i klassen är jag också,...

Av ellenochblerina - 13 januari 2014 16:57


Höhöhööhöhöhö.

Av ellenochblerina - 10 januari 2014 19:13


Tjohooooo. Fredaaaag! Den här veckan har ändå varit bra. Vi har slutat tidigare varje dag nästan. Idag var sista lektionen inställd t.ex. Så vi slutade direkt efter hemkunskapen. Efter skolan åkte jag till a6 med mamma och kom hem för ett tag sen. ...

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards