ellenochblerina

Alla inlägg under april 2013

Av ellenochblerina - 30 april 2013 23:36

Hej! Kollade just på en film med min lillebror, vi hade en liten mysstund hahah! Innan cyklade vi till Willys och köpte glaaass! Asså ni fattar inte, jag ääälskar att umgås med min lillebror! Men i alla fall, ska nog lägga mig i sängen nu och smsa lite grann och sen ska jag sova! Får se vad jag hittar på imon, tror att jag bara ska stanna hemma faktiskt. Men jajaaa, detta är säkert sista inlägget för idag så godnatt! :**

...

Av ellenochblerina - 30 april 2013 21:36

Digestive, päron, vindruvor, läsk och datorn är allt som behövs för att kvällen ska bli perfekt. SKOJJAAA. Men klagar inte direkt..
OM DET ÄR NÅGON SOM VET NÅGON BRA SERIE/YOUTUBARE SOM MAN KAN KOLLA PÅ, KOMMENTERAAA!

Av ellenochblerina - 30 april 2013 18:39

Heej! Sitter just nu och kollar på en serie på tv ;) Slutade skolan vid halv 4 och sen dess har jag bara suttit framför tv:n typ, haha! Imorgon är vi lediga så det är skööönt! Vet inte om vi ska till sån där eld, det beror nog på vädret! Men i alla fall, nu ska jag fortsätta kolla och ta något att äta! Pöööss :**

Ellen är fin igen...

Av ellenochblerina - 30 april 2013 15:39

Är påväg hem från skolan just nu.. Jag hade spanska-prov nu den sista lektionen.. OCH DET GICK SÄMST. Jag kaaanske får E, men fan inte mer...
Jaja, nu ska jag inte deppa över det. För jag är happyyyyy. Det är ju första maj imon, så man är ju ledig WOHOO. Och idag är det ju Valborgsmässo-afton eller vad det nu heter. Så vi ska la till nån sån där eld eller nått ikväll.. Och så ska vi äta kräftor HAHAH. Jag vet inte om det har nått med Valborg att göra, men vi ska äta det ändå för det är så goooott!
Nu ska jag nog bara gå hem och kolla på en film eller nått. Vi hörs senare! Puuuss. (Och ni fattar inte hur lång tid det har tagit för mig att skriva det här.. Det blåser som FAAN, så mitt hår blåser i fejset hela tiden höhöhö).

Fråga mig inte varför jag valde den här bilden.. Men jag har inga andra att lägga upp hehe.

Av ellenochblerina - 29 april 2013 22:12

Heej! Har skypat med Ellen en stund nu och ska ta och lägga mig! Har inte gjort något särskilt alls idag, har bara pluggat lite och suttit med mobilen typ hela dagen! Kollade på lite challenges på youtube också, asså condom challenge, FYFAN SÄGER JAG BARA. Asså det är hur jävla äckligt som helst. För er som inte vet vad det går ut på så är det att man ska "suga in" en kondom i näsan och dra ut den från halsen typ. Ni får söka på youtube så får ni själv se, men det är i alla fall hur äckligt som helst. Men det va allt för mig, nu ska jag sovaaa^^

Ellen är fin...

Av ellenochblerina - 29 april 2013 15:25

Heej! Kom hem från skolan för en stund sen. Fick gå hel tidigare eftersom vi fick gå så fort vi blev klara med provet. Det gick faktiskt bättre än jag trodde för jag hade inte pluggat nått typ, hahah! Men nu ska jag åka och handla med mamma och sen blir det nog att plugga till ett annat prov som jag har imon! Pöss på er :**

Kände för att vara dramatisk.

Av ellenochblerina - 29 april 2013 15:18

Så låter det i mitt huvud just nu... Har prov IMON och har inte rört boken. 100 kr på att jag kommer misslyckas? Och så är det spanska också.. Jag SUUUUGER på det.
Men nu måste jag plugga. Hörs senare. Puuuusss.

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards