ellenochblerina

Alla inlägg under december 2013

Av ellenochblerina - 31 december 2013 11:52

Kommer nog inte hinna blogga idag, så jag säger det nu: GOTT NYTT ÅR! Vi får hoppas att det här året blir bra..

Nu åker jag till min syster!

Av ellenochblerina - 30 december 2013 14:48

Som ni fattar om ni läste rubriken så vaknade jag halv 3. För mig är det jättesent iallafall. Jag får sån jävla ångest när man har sovit bort hela dagen. Och det blir inte bättre av att min syster hade skickat sms om att dom ville att jag skulle komma. Och när jag vaknade var det försent. Men vi ska ses imon en stund så det var inte så farligt.

Nu ska jag äta, och sen ska jag och mamma ut på en promenad genom stan.
Ha det braaa.

Det börjar ju förihelvete redan bli mörkt ute...

Av ellenochblerina - 29 december 2013 00:24

* Vem var den senaste du kramade?
Mamma hehe

* Vad gjorde du inatt?
Åt godis, somnade jättesent.

* Vad gör du innan du ska sova?
Håller på med mobilen typ haha

* Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?
Nä det skulle varit jävligt läskigt. För han finns inte

* Choklad eller glass
Choklad

*har du några homosexuella vänner?
Inte vad jag vet!

*Är du romantisk?
Nä haha. Eller vafan vet jag.

*Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Beror på vad man menar med tyckt om. Men vänner och sånt, ja. Inte annars.

*Har du lekt med någons känslor?
Nej. Eller va?

*Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Singel.

*Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Min lillebror hahah. Asså..

*Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Ingen jävla aning.. 25 kanske. Bryr mig inte.

*Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
Nej det skulle vara bland det trögaste man kan göra...

*Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
Min bror antar jag.

*Vill du ha barn?
Varför inte

*Blir du lätt kär?
Nej. Jag är typ aldrig kär.

*Vad faller du för?
Hahah jag vet inte. Men bruna ögon är alltid fint hihi.

*Hur raggar du?
"Tjena kexet, står du här och smular?" Nä men..

*Har du en ?utseendetyp? hos killar?
Asså jag hade det, men bryr mig inte längre. Fast bruna ögon är vackööört.

*Är kärlek allt i livet?
Nä inte allt.

Av ellenochblerina - 28 december 2013 15:20

Tjeeeeeena. Kom nyss hem från stan, men jag köpte ingenting. Det var ganska mycket folk och jag orkade inte gå runt där så mycket. Jag och mamma åt på ett ställe också, och det var mysigt iallafall.
Köpte lite "snickersglass" på vägen hem. Det är ju typ världens godaste grej. Glass och godis i samma hehe.
Så nu har jag ett tiopack eller nått i frysen hahah.



HAHHAAH jag dör.. Jag var bara tvungen att lägga upp den för det set så dramatiskt ut haha.

Av ellenochblerina - 27 december 2013 23:57

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hahah japp

Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit bra, har lärt mig jävligt mycket har jag märkt.

Blev du kär i år? Yes

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Det finns säkert något men jag kommer inte på det just nu, hahah.
Vad är din största framgång 2013?
Hahha asså jag har ingen aning.

Bästa köpet?
Oj, min iPhone 5 kanske...

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, en kille gjorde mig väldigt glad ett tag.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Oj, jävligt svår fråga. Ingen aning.

Vem har du umgåtts med mest?
Ellen och Erblina!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nope.

Vart reste du under 2013? Kosovo.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Att människor har självrespekt.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget speciellt, var i Kosovo och spenderade dagen med mina släktingar.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Stå upp för mig själv eller så, våga säga emot mer.


De bästa nya människorna du träffade?
Träffade väldigt många i Kosovo, dom är dom bästa människorna :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Att jag ska kämpa som fan och verkligen inte ge upp. Att jag kan uppnå det jag vill om jag kämpar.

Av ellenochblerina - 27 december 2013 23:20

Hej! Som ni märker har vi inte bloggat mycket på sistone, men det är ju trots allt lov och man har massa andra grejer att göra!

Jag har varit upptagen varenda jävla dag, ni vet ju att min kusin är här och jag är med henne hela tiden! Sov över hos mormor två nätter i rad, varit på stan och kollat bland massa jävla folk och idag var jag hos min moster och där åt vi middag och lite sånt. Imorgon har vi gäster och på måndag är det ju nyår och då har vi också gäster! Så jag har inte tid att göra så mycket annat faktiskt. Men jag har haft så himla roligt, och det är skönt att bara umgås med familjen, släktingar osv.

Detta blir nog tråkigt att läsa så jag slutar skriva, puss på er! :*

Åh, vad jag älskar detta barnet.

Av ellenochblerina - 27 december 2013 22:11

Nä men tjena.

Har inte bloggat något dom senaste dagarna för att jag inte orkat. Plus att min mobil typ gick sönder på julaftonsmorgonen när vi satt på tåget påväg till mormor och morfar. Eller asså det gick inte att låsa upp den för touchen var helt cp. Så då kunde jag ju inte stänga av mobilen heller eftersom man måste dra på skärmen då. Så jag fick vänta tills den laddade ur och så fick jag starta om den, och då funkade den. Så jag var utan mobilen i ett par dagar, men det var tur att det var på julafton och juldagen, för då har man ju alltid nått att göra och man ska helst inte hålla på med mobilen så mycket.

Iallafall, på julafton firade jag jul hos mormor och morfar med min mamma och lillebror. Sen sov vi där till juldagen och då kom mina kusiner och vi firade igen.
Har fått jättefina saker och jag är väldigt nöjd. Fick inte jättemycket saker, men det visste jag ju att jag inte skulle få. Men fick massa pengar istället och det är ju bra höhö.

Imon ska jag och mamma till stan och trängas bland allt folk på mellandagsrean.. Får se om jag köper nått.

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards