ellenochblerina

Alla inlägg under maj 2013

Av ellenochblerina - 31 maj 2013 21:35

Hej! Kom nyss hem efter att ha varit i stan och tivoli och lite sånt! Blev faktiskt roligare än jag hade trott, inte skrattat så mycket på länge. Träffade massor med kompisar, bl.a Några från råslätt som jag inte alls träffar ofta vilket är vääldigt synd. Träffade en barndomsvän som jag inte träffat på flera år så det va kuul! Men jag var med Leonita under kvällen och vi typ bara flummade hela tiden. Men nu ska jag sätta mig framför tv:n och bara njuta av att det är fredaag!

Av ellenochblerina - 31 maj 2013 16:44

Helluuu. Mår lite bättre nu faktiskt. Men bara för att jag säger det så kommer jag säkert må sämre snart höhö. För varje gång jag börjat må bra så kommer det nått nytt som är ännu värre.. Och det ända som kan va värre än det här är magsjuka och det dör jag hellre än att få.
Idag blir det myskväll med min bajsiga lillebror. Någon som vill komma hit och göra mig sällskap? Nä men så farlig är han inte.. Mamma har köpt tårta, glass, chips, pizza och läsk så vi ska nog klara oss. HAHAH nä men det var jävligt olikt henne för hon köper bara onyttiga saker hela tiden, så man blir ju lite förvånad när hon kommer hem med det.. Men hon ska göra nått med jobbet så hon kommer hem sent så vi får vara själva..
Imon ska vi till mina kusiner och fira att min moster och min morfar fyller år. Och JA min morfar fick en dotter på sin födelsedag. Höhö. Bästa presenten typ jöööö. Nä men det blir la roligt.. Vi ska ta med en limetårta som vi gör imorronbitti.
Nu ska jag sätta på tv:n. Puuss.

Av ellenochblerina - 31 maj 2013 16:27

Hej! Var en stund med mamma på marknaden idag. Köpte inte så mycket som jag trodde att jag skulle köpa faktiskt. Fanns inget jag tyckte om. Annars har dagen varit helt okej, var lite trött men det var inte så farligt. Gjorde soprovet som gick sådääär men jaja. Nu ska jag hjälpa mamma med maten lite och senare blir det grillat! Puss på er :*

Av ellenochblerina - 30 maj 2013 22:02

Asså åååh. Jag hatar att vara sjuk. Det är nästan det värsta på hela jorden.. Har varit sjuk sen i tisdags men det känns som en evighet.
Jag planerade att gå till skolan idag, men när jag vaknar så mår jag jävligt bajs. Så det blev ingen skola idag heller... Men sen senare idag mådde jag ändå helt okej, jag var bara lite täppt i näsan så då tänkte jag verkligen att jag skulle gå imon.. Men så heelt plötsligt så blir jag så jävla täppt i näsan så att jag inte ens kan andas, mina ögon börjar rinna som nätt jävla vattenfall, och efter en liten stund så rinner min näsa sönder. Asså ååååh. Från ont i halsen till en dunderförkylning. Jag har SÅ mycket hellre ont i halsen än att vara riktigt förkyld så att det rinner från alla hål man har (misstolka om du känner för det. Det gör inte jag och det var därför jag skrev det)..
Men det jag hatar mest med det här är att såfort jag börjar må bra så kommer det nått nytt... Först hade jag ont i halsen, och när det äntligen försvinner så kommer det en förkylning och gör allt sååå mycket bättre. Har lite feber också som verkligen är grädden på moset..
Och imon har jag ett prov som jag egentligen MÅSTE göra, för betygen sätts på måndag och jag kan inte göra det innan det.. Jag sa det till mamma också men hon säger vara att om jag inte mår bra så kan jag faktiskt inte göra provet. Och jag har inte orkat plugga eftersom jag är sjuk. Så det får va så.. Jag får la ett E i det ämnet.. Jaja, jag skulle nog inte få bättre även om jag gjorde provet höhö.
Förlåt för jättejättedålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har verkligen inte orkat blogga.. Och det finns ju inte så mycket att skriva om när man heller. Så jag hoppas ni förstår?
Nu har ni fått ett rätt långt inlägg iallafall.
Nu ska jag sova! Puuuss.

Av ellenochblerina - 30 maj 2013 15:30

Halluu! Sitter just nu på mammas jobb. Slutade vid 3 och vi skulle kolla på lite grejer sen, så jag kom hit och ska läsa tills typ halv 5 då mamma slutar! Sen kanske jag byter ut klänningen har visade i videon mot en mindre storlek! Pratade med Felicia idag och hon sa att det var helt okej att jag har en likadan klänning som henne! Så det blir nog den. Men nu måste jag gå, puss :*

Dats me...

Av ellenochblerina - 29 maj 2013 22:33

Hej! Ligger i sängen och ska strax lägga mig. Enligt skolsköterskan så ska jag inte hålla på med min mobil nu men jag var tvungen ikväll eftersom jag inte har bloggat något riktigt inlägg idag!
Idag har jag för det mesta pluggat. Vi var ju lediga idag och skulle hjälpa till hemma för att få in pengar som vi sedan kommer skänka till fattiga i Thailand typ. Så jag hjälpte till lite i trädgården och så. Sen har jag försökt plugga till ett prov på fredag och jag vet inte varför men jag har svårt att få in allt i huvet och koncentrera mig. Men det är vårt sista prov och jag hoopppas att det går bra! Imorgon får jag se hur det blir, beror på om Ellen är sjuk eller inte faktiskt. Om hon inte är sjuk så ska vi gymma, men jag vet inte om det är så bra eftersom hon nyss varit sjuk och kommer säkert få ont i halsen och så, annars ska jag kolla lite saker med mamma efter skolan! Men nu måste jag lägga undan mobilen, puss :*

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards