ellenochblerina

Alla inlägg under oktober 2013

Av ellenochblerina - 20 oktober 2013 22:22

Ligger i min säng efter en sköön dag. Ska hålla på lite med mobilen innan jag lägger mig :*

Bjuder på en liten bild på mig själv...

Av ellenochblerina - 20 oktober 2013 12:10

Har haft en ansiktsmask på ansiktet nu och ska hoppa in i badkaret och ligga där en stund. Så sköönt.

Av ellenochblerina - 20 oktober 2013 10:27

Hej allihopa! Ligger just nu i sängen och dricker oboy, haha. Var uppe till typ 3 igår så det är liiite ovanligt att jag vaknade nu men jaja.
Det regnar ute som fan, hade varit skönt och typ bara mysa och kolla på film men vi bestämde igår att vi kanske ska ut och kolla på grejer till mitt rum idag. Så aa.
Pratade om lite grejer med Ellen igår och även med Alicia lite senare. Om ni läser detta, kom ihåg att ni är bääst och att jag älskar er jäättejättemycket.
Ska nog fortsätta ligga i min säng lite till innan jag går upp och äter frukost osv.

Av ellenochblerina - 19 oktober 2013 16:42

Heej. Sitter just nu och äter en tårta som mamma gjort, så gooood.
Leonita gick just hem. Var jättelängesen jag va med henne och vi hade jättwkeewl.
Skönt att jag inte har något att plugga till denna helgen. Kan bara ta det lugnt.
Jaa, Asså det finns typ inget att säga... Det är därför det varit så dåligt bloggande på sistone med.
Men nu ska jag typ spela piano eller nått och ja, det kommer väl upp nått inlägg sen!

Jag och världens guuulligaste kusin.

Av ellenochblerina - 16 oktober 2013 08:02

Så sköönt att vakna senare idag! Sja kolla på ett avsnitt av Snooza med Simon och Emil innan jag går upp i sängen.

Av ellenochblerina - 15 oktober 2013 22:52

Nu ska jag ta och lägga mig efter en låång dag. Har varit ledig från skolan eftersom det är en typ muslimsk högtid idag, tror inte nån har kunnat missa det... Och ja, jag är muslim. Asså man kan nog inte säga att jag är en "äkta" eftersom jag inte följer alla regler som att ha slöja, be osv. Men jag firar högtider och sånt! Så ja, vi har haft gäster hela dagen. Är helt proppmätt av all mat och jättesöta bakelser. Man blir nästan illamående. Jaja, fick träffa min kusin för andra gången med, Asså hon är seriöst den sötaste ungen jag sett. Åh.
Imorgon blir det plugga, plugga, plugga. Har lite panik sådära. Idag kunde jag inte, så jag måååste plugga som in i helvete tills på torsdag. Jag ska typ kunna lyssna på 16 låtar, veta vem som skrev den, vad den heter och året. Och det är bara en del av provet. Sen är det massa annat skit med. Men jaja, det är det sista provet innan höstlovet i alla fall. Fast jag får ännu mer panik när jag vet att vi har 2 veckan efter. Men så långt får jag inte tänka... Nu får jag hoppas att det går bra med mitt prov på torsdag.
Imorgon har jag sovmorgooon, inte jättelång men ändå sovmorgon så det är lugnt. Och förresten vet ni vad? Jag fick en väldigt försenad födelsedagspresent av min lillebror! Det va en body mist från Victoria's Secret, Pure Seduction. Sååå god. Asså jag dör. Har verkligen velat ha body mists därifrån och ska lätt köpa flera!
Men nu ska jag soova, godnatt :*

*___*

Av ellenochblerina - 13 oktober 2013 22:57

Ska ta och kolla på senaste avsnittet av Williams lista och sen sovaa.

Av ellenochblerina - 13 oktober 2013 20:08

Hejheej. Kom nyss ut ur duschen. Hade ansiktsmask på mig innan och hårinpackning i håret. Very skönt.
Innan gjorde jag och mamma chokladbollar och kollade på film. Som ni ser går det inte så bra för mig med min nyttiga grej... Jaja. JÅLÅ LIKSOOM.
Och vet ni vad? Jag sålde min säng idag. Och det betyder att jag kommer få en nyyyy, snart. Ovh det betyder att vi ska göra om mitt ruuuum. Fast det är inte så mycket jag behöver göra om egentligen. Det var först tänkt att byta rum med mamma och pappa, men det blir bara krångligt och så, och ja jag orkar inte dra hela historien men jag ska alltså ha kvar mitt rum. Men jag tror ändå det kommer bli fejnt. Asså det enda jag ska göra typ är att måla om, köpa ny säng och byta plats på dom grejerna jag har nu typ. Men jaja. Det blir nog bra. Nu ska jag ner och kolla på nått kul på tv:n. Pöss.

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards