ellenochblerina

Alla inlägg under augusti 2013

Av ellenochblerina - 31 augusti 2013 21:26

Heejsan. Idag har vi haft gäster hela dagen. Men det har ändå varåt kul, god mat och jääättegod efterätt!
Nu ligger jag instängd på mitt rum eftersom jag blev asarg på min lillebror så ja, nu är jag här. Fan att jag inte tog med lite godis eller chips.. Jaja, får väl ta det sen elle nått. Men nu har jag ingen jävla aning om vad jag ska göra för jag har verkligen skittråkigt. Jaja, hoppas ni får en trevlig kväll eller nått! Puss.

En liten ful gammal bild...

Av ellenochblerina - 31 augusti 2013 21:09

Orkar inte skriva för jag är så jävla trött. Har varit så jobbigt idag. Men kul också!
Imon ska vi fortsätta att packa upp allt. Det står flyttkartonger ÖVERALLT. Man får klättra om man vill komma fram. Jag överdriver inte. Men jag gillar när det är lite kaos ;)

Min utsikt just nu... Herregud. Inget står som det ska.

Av ellenochblerina - 31 augusti 2013 13:57

Så jävla jobbigt. Har verkligen hållt på sedan klockan 6 imorse, och vi är inte klara än. Puuh.

Vad feeeeint.

Av ellenochblerina - 31 augusti 2013 09:15

Morniiing everyone! Hihi. Har vaknat jävligt tidigt idag för att vara lördag. Jaja. Igår var Ellen hos mig, som hon också bloggat om. Sen när hon stack hem så hade jag astråkigt. Så jag gick och sovde över hos Leonita. Och det va kuuul som alltid. Och ja, nu har jag precis ätit frukost och jag ska strax gå hem eftersom vi kommer få gäster vid typ 1 så jag måste hjälpa mamma lite. Men ja, det va det jag gjort idag/igår och det kommer säkert upp ett till inlägg av mig ikväll! Puss :*

Av ellenochblerina - 31 augusti 2013 06:57

Av ellenochblerina - 30 augusti 2013 22:48

Har inte hunnit blogga. Men efter skolan gick vi hem till Bler, och vid typ halv åtta eller nått gick jag hem och började packa. Sen köpte vi pizza som vi åt i våran cpiga lägenhet... Asså soffan står snett över hela vardagsrummet, det är flyttkartonger ÖVERALLT, asså typ allt står helt huller om buller och ja... Stökigt. Men jag älskar när det är såhär HAHAH.
Men jag har iallafall packat i flera timmar i sträck och jag är dödstrött. Asså man fattar verkligen inte hur mycket saker man har som inte syns. Hälften av det jag har, visste inte jag fanns.
Måste jag upp klockan 6 imon så jag måste sova.
Imorron flyttar vi. Äntligen.

Av ellenochblerina - 30 augusti 2013 07:55

HAHAH jag dör.. Min rubrik.. Fast det är sant. Sista skolmorgonen i den här lägenheten, sista dagen jag går till skolan... Det känns bra att tänka så.
Imorgon flyttar vi. Och det kommer bli bra.

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards