ellenochblerina

Alla inlägg under juli 2013

Av ellenochblerina - 13 juli 2013 14:36

Hej! Eftersom Bler är i Kosovo och eftersom att jag typ inte kommer göra någonting i sommar så har vi bestämt att vi ska ha en bloggpaus. Bler kommer inte kunna blogga alls ofta, och jag har ju inget speciellt att berätta så det är ganska jobbigt att känna sig "tvingad" att blogga. Därför tar vi en bloggpaus över sommaren så vi kan njuta av den haha ;) vi kommer börja blogga igen den 18:de augusti, så det är ju bara lite mer än en månad.
Och bara så ni vet så kan det komma upp videos på videofyme, så följ oss där om ni vill veta lite av vad vi gör. Där heter vi ellenochblerina.
Vi hoppas att ni inte kommer sluta läsa våran blogg helt, utan att ni kommer tillbaka när sommaren är slut.
Hoppas ni får en jättebra sommar! Puuuuss.

Av ellenochblerina - 13 juli 2013 11:42

Godmorgon! Eller nått..
Idag ska vi åka hem.. Och jag hatar det :( det har varit typ den bästa veckan i mitt liv. Nä jag skojar.. Men en av dom bästa! Vi har gjort saker varje dag, det har varit suuuperbra väder varje dag, och vi har badat i poolen varje dag. Och asså.. Jag vet inte. Det är bara skönt att komma hemifrån och slappna av typ..
Så att alla vet: DET HAR VARIT BÄÄÄST.
Så nu vet ni. Hihi.
Idag är det typ 25 grader och sol så vi ska till stranden på vägen hem. Jag har fått liiite färg. Man ser iallafall märken från bikinin eller vad man ska säga. Men jag ska fan bli brunare HAHA. Såfort det är fint väder hemma ska jag ligga på stranden. Typ.
Men det här blir mitt sista inlägg på ett tag. Flera veckor. Och varför får ni se senare höhö. Hemlig hemlig...

Asså den bilden stämmer sååå bra hehe.

Av ellenochblerina - 12 juli 2013 18:12

Hej! Sitter just nu på toa... Hahah nä men jag gör faktiskt det. Så tänkte blogga lite, hehe...
Idag vaknade jag seeent, när mamma slutade jobbet så hjälpte jag henne städa och packade det sista som var kvar, så nu är allt packat och klart.
Sen skulle vi också växla om kronor till euro eller vad man ska säga så då gjorde vi det. Och sen skulle min lillebror köpa något på teknikmagasinet typ så eftersom vi ändå var där köpte jag en rosa bumper till mobilen som kostade 100 kr troor jag. Sen köpte jag två plastskydd för 80 kr!
Det är det jag gjort idag och jag och min lillebror har bestämt att vi ska vara uppe hela natten eftersom vi åker typ halv 4 så det är inte så jobbigt och då kanske jag somnar i bilen så jag slipper resan, hahah ;) Men nu ska jag äta, puss :*

Av ellenochblerina - 12 juli 2013 00:10

Asså i love my life just nu.. Det enda som skulle kunna göra det bättre skulle varit att Bler var med. Men man får nöja sig med det man har hihi.
Kom på att jag typ inte bloggade om dagen igår, men vi var på stan och jag köpte lite grejer. Vi var bara inne i två affärer för sen blev vi hungriga haha.. Men det räckte för mig! Har gjort en video där jag visar allt jag köpte. Den ligger uppe på vfm!
Sen åkte vi och handlade och jag och min lillebror köpte Ben & Jerrys och lite sånt gooott. Det var iallafall en jättebra dag!
Idag har jag typ inte gjort någonting.. Min familj var på nått museum som jag inte pallade följa med på, så jag var hemma och käkade godis höhö.
Sen var jag ute med min lillebror och badade, precis som varje dag här ;) vi har badat exaaakt varje dag. Men det är faktiskt kul.
Imon ska det vara fint väder så vi ska nog till stranden. Vi får passa på när det är sista dagen. Har inte blivit något brun.. Så jävla arg blir jaaaag. Blir bara röd, sen åker det bort och blir inte alls brunt. Hatar mina gener :(
Men imon ska jag ligga och pressa i solen så jag blir lite brun.. När skolan börjar igen kommer jag vara blekast av alla.. HAHA.
Nu ska jag chatta lite med Bler för hon har ju typ varit helt borta i en vecka nu. Så vi hörs! Puuuss.

När jag såg ut som ett troll i fejset och en get i håret.

Av ellenochblerina - 11 juli 2013 23:41

Hallööj! Asså jag märker hur efterbliven jag var när jag inte hade en mobil på två veckor. Känns som om jag missat massor! Alltså jag var ju faktiskt inte HELT utan mobil men den jag fick låna var jättejobbig så jag orkade inte hålla på med den. Men nu ska jag sluta skriva om den hela tiden.

Idag har jag suttit framför tv:n, ätit, suttit framför datorn, besök i köket, data igen, ätit osv.
Sen på kvällen kom jag på att jag måste packa eftersom jag inte kommer hinna imorgon för vi ska städa och lite sånt. Så jag fick lite småpanik men det gick bra. Det är vääldigt jobbigt att packa när man ska vara borta i en månad och behöver ha med hur mycket som helst och jag är rädd att jag kommer glömma något jätteviktigt. Typ min mobilladdare, hahah. Men jag tror jag har fått med allt. Mer än det har jag faktiskt inte gjort idag.
Så nu ska jag gå och kolla i köket eftersom jag tror det låg en Marabouchoklad där som jag kan sno lite fint och gå och lägga mig i sängen och ringa Erblina och prata i nån timme eller nått, hahah. Nej men det var hur längesen som helst jag snackade med henne. Så nu ska jag gå, puss :*

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards