ellenochblerina

Alla inlägg under juni 2013

Av ellenochblerina - 30 juni 2013 21:48

Och ja, jag är sååå seriös på bilden.. HAHAHA kolla min mun.. Det är min tunga, inte min läpp som är helt cp ;)

Av ellenochblerina - 30 juni 2013 21:47

Heejsan! Sitter just nu framför datorn och kollar på lite saker och äter godis och chiiips! Har haft en jättebra dag borde idag och igår. Var med Ellen hela dagen igår, var på A6 och lite sånt (video på videofymeee), sen så sov vi hos henne och jag va där till typ halv 4 eftersom jag typ vaknade 2 och sen åt vi frukost vi 3, hahah. Men även om jag vaknade så sent så är jag trööött, så ska väl lägga mig lite tidigare än vanligt antar jag. Men sen idag har jag inte gjort någonting typ, myste lite med mamma, hihi.
 
Imorgon ska jag till A6 igeeen, fast med Leonita. Så det blir väl kul! Men nu måååste jag gå, pussisar :*  

Av ellenochblerina - 30 juni 2013 18:42

Skulle lätt kunna lägga mig ner och sova i en evighet nu.
JAG ÄR SÅ TRÖTT. Sov i och för sig 6 timmar i natt (idag*) så jag borde inte vara så trött egentligen, men det är jag.

Där var det en helt opassande bild, men den kom aldrig upp en gång när jag skrev om den, så det fick bli nu ;)

Av ellenochblerina - 30 juni 2013 13:36

Vaknade för typ 1 minut sen.. Bler ligger fortfarande brevid mig och sover hihi. Så gölliiiiig.
Vi var uppe till halv 7 igår. På morgonen asså HAHA. Det blev lite spontat, men det är bara kuuul! I love spontana saker höhö ;)
Vi har gjort en video där vi filmade kvällen och natten. Men den kommer upp senare!
Nu ska jag väcka Bler, puuuss.

Awwieeee!

Av ellenochblerina - 30 juni 2013 00:04

   

Av ellenochblerina - 29 juni 2013 18:22

Heeeej! Nu sitter jag hemma hos mig med Ellun. Vi har varit på A6 hela daan typ. Vaknade typ halv 12 eller nått och kände för att göra nått så vi åkte till A6! Jag köpte ett linne från Bik Bok som jag kommer visa i ett annat inlägg och skrubb för ansiktet. Men det var jättekuul och det kommer komma upp en video på videofyme lite senare.
Vi köpte lösögonfransar på H&M för vi har aldrig testat ha på sånna så vi gick in på en ikea toalett och försökte sätta på dom på mig men det blev helt cp så jag gick runt och skämde ut mig, men det var lite kuuul. Men om ni kollar på videon så kommer ni se mer vad vi gjorde och sånt, hahah. Och på videofyme heter vi: ellenochblerina. 

Men ja, det är det jag har gjort idag typ. Så nu ska vi redigera videon och ja, äta choklad! Puss och kraaaam :*  

Av ellenochblerina - 29 juni 2013 00:06


Asså den är så braaaaa. Jag lyssnar på den typ hela tiden! Fast asså. hon är ju typ värsta bad ass nu, man kan liksom inte fatta att hon var Hannah Montana... Men jaja, låten äger och ni bara mååååste lyssna på den! 

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards