ellenochblerina

Alla inlägg under februari 2013

Av ellenochblerina - 28 februari 2013 21:08

Heej, har krypit ner i min säng med lite musik i hörlurarna, eftersom jag är jävligt trött! Så jag tänkte blogga lite innan jag lägger mig! Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i skolan eftersom inlägget blir längre då, haha! Det är jättetråkigt och om ni inte gillar det så kan ni lika gärna sluta läsa nu!
Men i alla fall, hade först på morgonen spanska, hade en liten diagnosgrej typ men det va inte så farligt, sen hade jag gympa och det gick väl bra ;) Efter det hade jag pianolektion medans dom andra åt så jag hann inte äta ett jävla skit, men jag fick en chokladboll av en kompis istället, hahah! Sen så hade jag so, svenska och sen slutade dom andra men jag hade albanska så jag gick på det, hade provet, och fick alla rätt! Blev typ överlycklig, och det var allt jag gjort idag <3
Så ja, ska nog typ lägga mig nu! Goooodnight!

Av ellenochblerina - 28 februari 2013 19:41

Eller snart och snart... Typ en timme ;)
Men det har varit en "jättebra" dag idag. Eller inte BRA, men det har varit trevlig eller hur jag ska säga det hahah. Det var kul att träffa mina kusiner och sysslingar och ja, alla i min släkt. Vi är en väldigt stor släkt så det är många att krama och prata med ;)
Jag grät som ett litet barn på begravningen... Jag trodde inte att jag skulle göra det faktiskt. Jag brukar kunna klara mig från sånt, men nu såg jag alla som verkligen saknar henne. Och när jag och alla andra gick fram och la rosor på kistan... Jag kunde verkligen inte låta bli att gråta. Och när jag ser andra gråta gråter jag också.
Jag säger inte att det är fel att gråta! Absolut inte, men jag blev bara förvånad över att jag grät..

Men jaja, när jag kommer hem ska jag inte göra ett skit. Ska nog bara sova. Och imon är det ju fredag och sen helg igen.. Herregud vad snabbt det går. Hahah, jag lät som en tant...
Men vi hörs imon eller senare.. Puss.

Av ellenochblerina - 28 februari 2013 12:44

Heej! Hade nyss so och väntar på min att min svenskalektion ska börja ;) Mfn jag tänkte bara lägg upp bild på min outfit, men ja, vi hörs nog sen <3 Byee!

Av ellenochblerina - 28 februari 2013 11:25

Hej! Sitter i bilen påväg till Skövde nu.. Där bor ju hela min släkt så begravningen är ju där. Men det tar ungefär en och en halv timme att åka dit. Men jag är van, jag åker dit typ varannan helg hehe. Men först ska vi till min mormor och morfar lite. Och så kommer mina kusiner också. Sen åker vi tillsammans till begravningen. Och efter det åker vi till nått annat ställe och äter och fikar och så.
Men som jag sa igår så är det min gammelmormor som ska begravas... Jag stod inte henne jättenära men det är ju ändå sorgligt att hon har dött. Och hon hade massa bilder på sina barnbarns barn så hon brydde sig ju ändå om oss eller vad jag ska säga ;) Men hon blev 90 år och hon har levt ett långt och lyckligt liv, haha.

Men nog om det nu! Hon ville inte att alla skulle vara ledsna, så vi ska göra det bästa av det :)

Men nu ska jag äta mer Polly, för det var hennes favoritgodis hahah!

Av ellenochblerina - 27 februari 2013 21:49

Heeeej! Sitter och pluggar, har gjort det hela dan typ. Har 3 läxor och ett prov tills imorgon och jag fattar verkligen inte ett skit! Och imorgon när jag har kommit hem måste jag plugga på en grej tills på fredag och ett prov som jag har på måndag, eftersom jag inte kommer kunna plugga i helgen typ för att min lillebror fyller år och vi ska ha typ "släktkalas" tror jag. Så det är massa jävla prov jag ska göra och det är därför jag är så himla stressad. Mest nervös är jag inför provet på måndag som är i fysik. Och jag verkligen HATAR alla no-ämnena. Jag kan ärligt talat inte lära mig. Men jag hoppas jag får ett E i alla fall och sen ska jag vara nöjd, för no fattar jag bara inte. Alla har väl NÅGOT ämne som dom verkligen inte gillar? Jag hatar i alla fall no och nu vet ni det ;) Men sen har vi kompledigt på tisdag, och det är så jävla perfekt för då kan jag vila efter alla prov, hahah. Nu blev det massa jävla tjat om helt cp saker men ja, ska fortsätta plugga och sen lägga mig! Puss :**

Jag är oseriös.... Jag känner att jag måste säga det för det är folk som kommenterar och tror att jag är seriös, HAHAH ;)

Av ellenochblerina - 27 februari 2013 19:25

Förlåt för att jag inte har bloggat idag! Men jag har verkligen inte hunnit... Direkt efter skolan så hämtade min mamma mig så åkte vi till a6... Jag köpte typ bara ett par byxor och ett halsband.. För jag ska på begravning i morgon så jag måste ha något att ta på mig.. Men det är min gammelmormor som ska begravas då.. Så jag är ledig från skolan imon. Men jaja, mer om det imorgon!


Men nu ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på tv! Puuuuss.


En bild jag tog hos Bler ;)

Av ellenochblerina - 27 februari 2013 17:17

Heej! Egentligen hinner jag typ inte blogga men jag måste nog göra det så ni får nått att läsa, men ja, jag är typ jättestressad denna veckan för att jag ska hinna göra så jävla mycket. Men nu ska jag inte klaga.. I alla fall, nu har jag pluggar till ett prov som jag har imorgon och nu ska jag till min sånglektion! Sen när jag kommer hem måste jag äta, plugga mer till provet, läxar till imon och min pianoläxa som jag SUUUGER på! Förresten, min lillebror som är 10 fyller år på söndag, och jag måste köpa något. Kommentera gääärna om ni vet nått bra man kan köpa för jag har panik! Men jaja, måste sticka nu. Hejdåå!

Av ellenochblerina - 26 februari 2013 20:47

Halllöj! Vi är på väg hem efter den där skiten nu, vi söög. Hahah, men jaja, tänkte typ bara säga det ;)

Här får ni lite fina bilder:

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards