ellenochblerina

Alla inlägg under november 2013

Av ellenochblerina - 30 november 2013 20:45

Ligger i min säng och ska snart äta. Blev lite sent idag men jajaaa. Bara jag får mat så är jag nöjd höhö.

Första december imon.. Äntligen vinter "på riktigt". Vinter är helt klart min favoritårstid. Allt är så mysigt.
Och så är det första advent imon också ju hahah. Asså vad fan ska jag säga...

Så jävla segt inlägg det här blev. Skäms nästan ;)

Ha en fin kväll. Puuuuss.

Av ellenochblerina - 29 november 2013 17:35

Åh det är så jävla skönt att det är fredag så jag tror jag dör.

Ligger i min säng och lyssnar på Håkan Hellström hihi.
Vet inte vad jag ska göra i helgen.. Har inga läxor och inget planerat så ska la bara chillaaaa. Hatar ordet chilla föresten.... Låter så jävla fjortis.. Men jag vet inte vad jag ska säga haha.

Har inget mer att skriva, så jag avslutar väl här haha.

Av ellenochblerina - 28 november 2013 21:47

Hejhej. Ligger just nu där jag alltid brukar ligga, alltså min säng. Dagen idag har varit bra, förutom att min mage blev en liten klottervägg idag...

Fick en pianoläxa som suger, det är massa jävla ackord som jag inte fattar ett skit av och jag satt typ i en timme och försökte spela när jag kom hem. Efter det gick jag på en synundersökning och min syn hade tydligen försämrats ännu mer... Bajs. Det betyder att jag måste börja använda glasögonen mer än vad jag gör. Använder dom bara i klassrummet när jag inte ser på tavlan och sånt för jag vill absolut inte att nån annan ska se mig med dom. Men i alla fall så kommer jag få dom om två veckor så jag lägger upp bild här när jag får dom!

Sen gjorde jag inte särskilt mycket, jo, jag förstörde mina hörlurar i skolan. Det är typ mitt 4:de par eller nått. Jag ska alltid förstöra allt. Fyfan. Känner att det blev ett väldigt långt inlägg så jag borde sluta, puss :*

Asså jag bara älskar pistolerna i slutet av magen...

Av ellenochblerina - 27 november 2013 20:17

När jag kom hem från skolan så bakade jag och mamma lussekatter, så goooott. Älskar lussekatter, fast skulle klara mig utan russinen. Pillar alltid bort dom ;)
Föresten, säger ni lussekatter eller lussebullar? Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska säga haha.

Skolan idag va jävligt seg. Hade ont i huvudet hela dagen också.. Men jaja. Det klarar viii ;)

Nu ska jag äta lite lussekatter/bullar och plugga lite på spanskaglosorna. För första gången på typ 50 år. Efter att jag fick F på provet så måste jag kämpa lite mer så att jag kanske får E i slutbetyg...

Av ellenochblerina - 27 november 2013 15:48

Hej! Kom nyss hem och pappa hade köpt julmust, pepparkakor, juleskum och lussekatter och jag typ dooog. Det är det bästa som finna, seriöst. Så nu sitter jag här och bara äter och äter som fan.

Skolan har varit sådär. Gick så jävla dåligt på matteprovet, jag kommer bli överlycklig om jag får godkänt. Eftersom jag typ aldrig i hela mitt liv fått bara godkänt. Men däremot fick jag A på mitt svenskaprov så det va braa.

Nu är det inga prov denna veckan så det är bara att ta det lugnt! Ska nog sätta mig framför datan och kolla på avsnitt av olika program eftersom jag aldrig hinner kolla på tv. Pusssss.

HAHAHA, så jävla vacker...

Av ellenochblerina - 26 november 2013 20:59


Vilken svordom använder du mest? Fan, jävla
Äger du en iPod? Nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30
Hur många resväskor äger du? Ingen aning
Använder du flip-flops? Njaae
Var köper du dina matvaror ifrån? Mataffärer :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med!
Vilken var den senaste filmen du såg? Asså, jag kommer faktiskt inte ihåg.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vänner? Vänner tror jag.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Åh, jag vet faktiskt inte. Beror på hur mycket pengar!
Har någon någonsin kallat dig lat? JA
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jessie j, helt klart! Har också börjat tycka om Tori Kelly väldigt mycket!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Aa och det tänker jag ju säga här...
När var senast någon stötte på dig?
Vad åt du till middag senast? Hamburgare
Använder du huvtröjor? Ibland... Dom är jävligt sköna i alla fall!
Kan du vissla? Nej..
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa!
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergochdalbanor!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, faktiskt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Yes!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Hyfsat stort
Hur många syskon har du? Ett.
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja, eller det beror på vem det är
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, hahah
Äger du några band t-shirts? Nä
När flög du senast? När jag va typ 1 år
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 (:
Läser du för skojs skull? Inte nu för tiden
Pratar du några andra språk? Albanska flytande, engelska hyfsat bra och lite spanska!
Diskar du din egen disk? Diskmaskin..
Har du gråtit offentligt? Japp
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har alltid sagt att jag ska ha både tatueringar och piercingar, men jag vet inte längre. Tror inte det.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Yes
Kan du kasta macka? Nja
Har du någonsin varit på Jamaica? Nä
Vad har du med dig in på bion? Godis, baconchips, dricka :)
Vem är din favoritlärare och varför? Asså jag tycker vi har väldigt bra lärare, men vår spanskalärare är nog bäst eftersom hon är så himla snäll och verkligen förstår en.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag går inte i gymnasiet, men nu så är det musik!
Gillar du att flyga? Vet inte hur det är.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Rolig, snäll, pålitlig, jaa, allt dedära.
När sov du senast på golvet? Inte så länge sen..
Gillar du din boende-situation? Yes
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 12
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jag tycker dom är det...
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja fyfan...
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, hahaha.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njaae
Tror du på liv på andra planeter? JAAA
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Ellen, ahahah.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Asså jag vet inte
Vad var det senaste du åt? Hamburgare
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma kön, helt klart. Jag fattat bara inte hur killar tänker.
Gillar du senap? Blä.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag suger.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Njaa
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope
Tycker du om att krama folk? Jaaa
Skulle du säga att du är trendig? Nä, hahah
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen hahaha.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag kommer inte ihåg, men jag har gråtit över vissa böcker.
Tycker du att du är attraktiv? HAHAHA nej.
Vad är du allergisk mot? Inget.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nope
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det va inte bestämt.

Av ellenochblerina - 26 november 2013 20:29

Ligger just nu i min säng och lyssnar på musik och dricker te. Fryser jättemycket om händerna så värmer mig lite på koppen hahah.

Idag när vi slutade så kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och handlade och jag fick choklaaaad. Haha, det är inte vanligt för att vara min mamma.. Men efter det så åkte vi hem och jag har inte gjort ett skit sen dess.
Har matteprov imon, men kommer faila i vilket fall som helst så orkar inte plugga.

På tal om att faila på prov, så måste jag bara säga att jag fick F på spanskaprovet.. Det är första gången jag får F på ett prov så det är ju... Kul.
Nä men jag gör ingen större grej utav det. Egentligen spelar det inte någon roll vad man får för betyg i sjuan och åttan. Inte i längden. Bara man lär sig det viktigaste så att man får godkänt i slutbetyg i nian.

Nu ska jag typ duscha eller nått... Eller jag vet inte. Gör det imon på morgonen istället haha. För jag orkar inte haha.

Av ellenochblerina - 24 november 2013 21:16

Heej. Förlåt för att jag inte bloggat typ nånting men Asså vårt jävla internet suger så det är jättejobbigt. Men Ellen bloggar ju massor så det är luungt, haha.
Jag har egentligen inget att blogga om, har inte gjort ett skit idag. Bara chillat, kände att jag behövde det. Imorgon är det sista provet innan betygen sätts, ooomg. Hur skönt som helst. Att inte behöva ha fler prov. Sen blir det massa lucia och sånt med! Åh, fan vad jag längtar.
Kanske också ska göra en lista senare, hahah. Har verkligen inte något att blogga om och vi måste hålla igång den lite. Nu ska jag krypa in i min säng med min mobil och sitta där tills jag somnar! Pöss.

En lite gammal bild på mig men jaja...

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards