ellenochblerina

Alla inlägg under mars 2013

Av ellenochblerina - 31 mars 2013 20:23

Hello! Nu sitter jag och Bler i en sån där asstor gunga om ni fattar hehe. Och innan var vi på Willys och köpte frasse som är typ Kinapuffar, haha! Vi spelade in en video innan också som vi lägger upp när vi kommit hem. Men hejdååå.

Av ellenochblerina - 31 mars 2013 17:53

Hahah, rubriken blev cp men i alla fall, här får ni en fin video. 
 

Av ellenochblerina - 31 mars 2013 12:11

Hej! Sitter i min säng och äter godis från igår höhö. Jag vaknade för 10 minuter sen typ.. Så det är väl kanske inte morgon, MEN SKITSAMMAAAAA.
Idag ska jag nog inte göra någonting. Inget som jag har bestämt nu iallafall. Ska nog bara passa på att vara med familjen nu när alla är hemma.
Nu ska jag nog gå och äta lite frukost. Vi hörs senare! Pyyyyss.

Höhöhö. Inte allt mitt godis men jaja. Jag tog kortet när jag bara fått ett. ÅÅÅH juste. Vi har tårta i kylen som blev över från igår!

Av ellenochblerina - 30 mars 2013 23:07

Heej! Ligger i min säng och äter Marabou-choklad (omg, paradiset) och messar med fööölk! Ni får gäärna ta och kika eller sms:a mig!
Var som sagt hos mormor innan, sen när jag kom hem rensade jag min garderob lite grann och ja, sen gjorde jag inte så mycket mer.
I alla fall, är typ överlycklig att det börjar bli lite finare väder och ljusare ute! Det är så skönt när våren kommer och man kan ta kort vinterjackorna och ha lättare kläder på sig, allt blir bara så mycket bättre då! Så jag längtar OTROOLIGT mycket till våren och sommaren, men ja, den kommer snart. Nu ska jag fortsätta äta min choklad och messa lite grann och sen får jag ta och lägga mig! Pöss pöss.

Asså är det bara jag som tycker att det skulle vart jävligt coolt att ha sånna linser?!

Av ellenochblerina - 30 mars 2013 18:57

Jag fick först ett jättestort påskägg av mamma, sen åkte vi ju till några och där fick jag också ett påskägg och sen gick jag till min pappa och fick ett skiiiiiiiiiiitstort påskägg.
Jag har ont i magen.

Typ så ja. Nej men inte riktigt så mycket kanske.

Av ellenochblerina - 30 mars 2013 18:39

Glad pööösk! Jag firar inte själv påsk men jag får påskägg och sånt så det är braa!
Har inte gjort så mycket idag, suttit och ätit godis hela dan typ, har haft lite ont i ryggen och så också så ja, men just nu är jag hos min mormor! Tror jag ska stanna här lite till och sen går jag hem. Har inga planer alls för imorgon, ska fota med Ellen någon dag under lovet också så vi får se när det är soligt och fint för att ta kort! Men i alla fall, ska vara lite social nu, hejdåå! <3

Det är nått magiskt med min näsa...

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards