ellenochblerina

Alla inlägg under september 2013

Av ellenochblerina - 29 september 2013 11:42

Heeej! Sitter just nu och väntar på bussen eftersom jag ska träffa Ellen. Gå runt på stan och lite sånt skit. Ni vet väl att jag bloggade om att jag skulle sjunga framför publik igår. OCH JAG GJORDE DET. JAG SÖG. Jag darrade asmycket och va så jävla nervös. Men jaja, nu har jag klarat av det.
Asså jag fryser som fan för det är kaaallt. Skulle tagit på mig nått tjockare. Kiss och bajs.
Men jaja, nu kommer bussen så jag måste sluta. Pöss :*

Av ellenochblerina - 27 september 2013 23:17

Bajs på alla uppdateringar.

Av ellenochblerina - 26 september 2013 20:14

Haaaj. Jag vet, jag vet och jag veeet att vi suger på att blogga. Vi är så himla dåliga så det är sjukt, hahah. Jaja, igår var jag så himla trött så det är sjukt. Pluggade hela dagen. Seriöst, HELA DAGEN. Och ändå så gick det sämst på provet vi hade idag. Men skit iii, idag har jag blivit klar med lite läxor idag så jag slipper göra det imon och under helgen!
Eh.. Ja. Har också lagt upp en haul på vfm om ni inte sett det! Det finns typ inget mer att säga nuu. Ska äta nått eftersom jag är jättehungrig. Pööss :*

Fan va vacker man kan va....

Av ellenochblerina - 25 september 2013 21:39

Helloo. Ligger i min säng och ska snart sova, men tänkte bara slänga in ett litet inlägg.
Idag efter skolan så gick jag, mamma och min lillebror in till stan och fikade. It was rilly mysigt. Men vi satt bara och pratade och så.
Sen på vägen hem så gick vi förbi biblioteket för min lillebror var tvungen att läsa nått för han läser aldrig haha.
Sen gick vi hem och efter det har jag spelat basket med min lillebror, pluggat och lite så. Har spanskaprov imon... Lycka till asså. Fattar inget.
Nä men nu ska jag sova snart. Lite tidigare än vanligt. För jag är alltid så trött på morgonen. Heheeeee.

Im so beautifuuuuul.

Av ellenochblerina - 24 september 2013 15:50

Är utelåst... Måste åka tillbaka till samma ställe som jag kom ifrån. Jävla bajs.

Av ellenochblerina - 23 september 2013 20:34

Heeej! Asså jag har fått tillbaka min stress...
Jag som trodde att jag har börjat bli lugnare med sånna grejer nu. Men nej, så fort vi får nått prov eller så, så stressar jag ihjäl.
För det första: Vi skulle göra en jävla inlämning på so:n som jag redan har lämnat in men den sög och jag kommer säkert få F.
För det andra: Vi har ett grammatikprov på torsdag som jag också kommer suga på.
För det tredje: Jag har två kommande prov nästa och näst nästa vecka i matte och biologi. JAG ÄR SÄMST PÅ DET.
För det fjärde: Jag ska ha nån himla pianouppspelning på nån låt som jag spelade för jättelängesen som jag typ helt glömt bort.
Och för det femte: Okej detta är värst. Idag hade jag sånglektion, och min lärare tycker att jag ska vara med och sjunga på nån typ sak. Och hon har frågat mig förut men jag har alltid sagt nej. Men hon ba: Joo, men denna gång tycker jag att du verkligen borde sjunga. Du måste bli mer självsäker blablabla och du sjunger denna låten så bra typ.
Så ja, hon övertalade mig. Eller jag ska i alla fall dit så får vi se om jag vågar, hahah. MEN JAG SUGER PÅ ATT SJUNGA OCH JAG KOMMER DÖ. Asså, det är så joooobbigt. Men jaja. Detta var mitt fina inlägg. Hejdå.

Alla som inte har märkt att alla dom här godisskiterna är jävligt misstolk kan ta och göra det nu.

Av ellenochblerina - 22 september 2013 22:40

Heejsan. Ligger just nu i sängen, har kollat på massa youtube klipp och Williams lista 2, hahah. Så bäääst.
Denna helgen har jag haft fullt upp, seriously. Det har varit mycket folk och jaa...
Jag och Sandra har kikat väldigt mycket under helgen, alltså typ hela tiden. Och hon är grym och bäst. Bara så ni vet liksom.
Imorgon är det skola, bajselibajs. Har grammatikprov i spanska på torsdag. KILL ME. Asså jag suger på det. Men jaja, kanske hittar på nått med Ellen efter skolan. Måste plugga på spanskan med och jag hatar plugga själv så vi får väl plugga tillsammans. Hur det nu kommer gå...
Nu måste jag gå eftersom jag snackar seriösa grejer med en killkompisar i Kosovo så jag ska skriva tillbaka, hahah. Puuuuss :*

I have a dream. Hehe.

Av ellenochblerina - 22 september 2013 16:41

Helluuuu. Idag har jag typ inte gjort nånting. Vaknade vid 12, sen hade vi hade lite gäster, och efter det åkte vi till Ikea och köpte lite saker till mitt rum...
Och nu känner jag och min lillebror att vi vill gå på bio så vi ska göra det hehe. Men den börjar halv 7 så det är ett tag kvar.

Asså jag ääääskar att det börjar bli höst. Eller det är väl höst nu, fast jag vill att träden ska bli lite rödare hehe.
Igår hittade jag iallafall ett bjutifåligt löv som jag tog kort pååååå. Typ hundra stycken. Heh.

Presentation

Hellooo! Välkommen till våran blogg! Vi heter Ellen och Blerina. Vi är fjorton (Ellen) och tretton (Blerina), fast vi är båda födda 1999.
Vi hoppas du kommer stanna kvar på bloggen, för vi LOVAR att du inte kommer ångra dig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards